2013. november 11., hétfő

First.

Halihó! Üdvözöllek itt kedves Olvasó! :)

Elkezdtem blogolni. Megint. Igen, mivel nekem már volt többfajta blogom, de mindig abbahagytam. Volt egy adott irányzat aztán beleuntam. Ezért most úgy döntöttem, hogy egy olyan blogot szeretnék elindítani, ami kicsit átfogóbb. Teljes mértékben engem tükröz, legalábbis már a blog neve és szeretném, ha a tartalom is, ami remélhetőleg elnyeri majd tetszéseteket! Cookies, fashion, spirit. Olyan szavakat próbáltam keresni, ami magába foglalja azt, amiről én szeretnék írni. 3 szó, de talán annál többet mond és annál többet foglal magában. Szerintem. Ebből adódóan talán volt tippetek vagy sejtésetek, hogy miről is szólhat. Ezért is lett az a címe a blognak, ami. Csak (egy picit) rövidebb. Lesz sütés, főzés, egészséges életmód, mozgás, dekoráció, divat és egy kicsit személyesebb, lelkizősebb posztok. Eszmecsere az életről. :)
Én magam is olvasok nagyon sokfajta blogot, mint külföldit, mint belföldit. Sok kedvencem van, belőlük inspirálódom nap, mint nap és így kaptam kedvet újra a blogoláshoz. Na meg itt a borongós, kuckózos őszi idő, így nincs jobb alkalom arra, hogy kiírjam magamból a dolgokat és megosztani Veletek.
Elsőre azt hiszem most ennyi! Hamarosan jövök a következő, "hivatalos" első bejegyzéssel. Addig is legyen nagyon szép estétek és vigyázzatok magatokra illetve egymásra! :)

Keep smile!
Kitty

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése