2014. április 16., szerda

Sós stangli

Már régóta készültem Nektek poszttal, de nem igazán értem ide vele. Alapjáraton nem terveztem hosszúra ezt a kis bejegyzést, de még erre sem volt időm, hogy megírjam. Egy gyors receptet hoztam Nektek, amit én már kétszer is elkészítettem. Nagymami receptje alapján szerettem volna elkészíteni a jól megszokott és fincsi sós stanglit, de sajnos nem tudom hogy honnan és hogyan csinálta. Sajnos már nem is tudhatom meg... Így hát próbálkoztam, a neten néztem recepteket (ahogy szoktam - mily meglepő) egyre esett a választásom és elkészítettem. Egyszerű, gyors, finom, puha, de mégis ropogós. Mindenkinek ízlett, így hét közepén Ti is belevághattok az elkészítésébe! Egy finom főzelék vagy gulyás mellé tökéletes!
Sós stangli
Igen a neve más, de nálunk ez a sós stangli!! A recepten annyit változtattam, hogy kevesebb tejet tettem bele, mert nekem így állt össze. Elég gyenge tésztát kaptam volna, ha beleöntöm az összes tejet és így nem tudom hogy nyújtottam volna ki. A tetejét szezámmaggal és köménnyel szórtam meg. Mindenesetre tényleg tök jó, próbáljátok ki! Jó sütögetést! Jövök még sütis posztokkal, régebbről még maradt pár! ;)




Ja és hamarosan készülhetünk már a húsvéti banzájra. Én már tökre izgatott vagyok, már listát írtam mi mindent szeretnék megsütni! :)
 
Keep baker, 
Kitty

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése