2014. április 2., szerda

Dream body for summer - INSPIRATION

Először is elnézést, hogy megint eltűntem. Nehéz időszakon mentem/megyek keresztül. Nem szeretnék most sem magyarázkodni, sem sajnáltatni magam, hanem újult erővel belevetni magam a blogolásba! És ha már újra visszatértem, az április is eljött akkor kezdjük egy motivációs poszttal. Nem fogok újat írni, nem fogok túlragozni semmit.
Nyakunkon a nyár, a tavaszban már fél lábbal benne vagyunk, itt az ideje a változtatásnak! Sokan csak erre az időre kezdenek őrölt fogyókúrákba, diétákba és sportolásba. Na de a lelkesedés sokszor elvész, így hoztam egy inspiráció kép áradatot, ebből lehet erőt meríteni! Előtte persze tessék belevésni mindenkinek a kis buksijába, hogy minden fejben dől el! Elhatározás, kitartás és akaraterő kérdése! Magatokért csináljátok és ne másért! Tégy az egészségedért és érezd jól magad a bőrödben! Légy türelmes, alázatos, fokozatos! Víz, víz, víz! Ezzel a pár szóval biztatnálak én Titeket! :D Pár szó, de szerintem a lényeget körbeírja! Megtudjátok csinálni!! Én is gőzerővel készülök a bikini-szezonra, de erről majd később... Szép sorjában készítgetem a bejegyzéseket, lesz sok-sok süti (sajnos nem diétás is!), és természetesen az én rutinom a mozgással, étkezéssel kapcsolatban. Addig is maradj Velem! :) Csoda szép napot Mindenkinek!

 







Stay strong,
xoxo, Kitty

Ti is benne vagytok már a "nyárra bomba alakot" felkészülésben? :) Ha igen, akkor hogy csináljátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése